vineri, 7 februarie 2014

Eu nesimțită ?

Să fim serioș ,eu sunt nesimțită ? :))) De ce toată lumea îmi zice asta? Adică înţeleg ,eu sunt sinceră ,mă doare undeva dacă cineva e supără pe mine,și mai ales fără motiv .
Când cineva mă întreabă ce părere ai despre..eu sunt sincer,dacă-mi place sau nu și pot și detalia de ce aleg așa..

Spre exemplu :
-O colegă a venit la școală purtânt platforme ,aha,okei ..
Faza e că își bătea joc de astfel,deci mergea de parcă avea picioarele rup-te .Nu mă interesa ,că se făcea  de râs ,dar se mai și încredea ,și zicea :
-Eh acum sunt mai înalte decât voi ( decât mine nu ,eu am 1,70 m :) ,sau uite ce drăguţă sunt cu aste-n picioare.
Mi-am pierdut răbdarea și când s-a sunat ,m-am dus la ea și i-am zis:
-Fată nu te mai da mare că habar nu ai să mergi pe ale,nici nu știu de ce le-ai luat,în halul în care mergi,faci mişto de asfalt.

Și am plecat,ea nu mi-a zis nimic ,s-a supărat,dar scuze știu că adevărul doare indiferent de situaţie ,totuşi să fim serioș ,ai platforme și nu ști să mergi,felicitări asta e de aplaudat ,dar măcar nu te mai lăuda că eu nu pot rezista ..

Sau cel mai mult mă deranjează când vorbesc cu cineva pe facebook și el/ea nu prea mă bagă-n seamă,dacă ai treabă zi în pula mea și nu mă lăsa să vorbesc ca papagalu' .
De obicei le zic că mă enervează ,sau folosesc fraze gen: - wow ce conversație interesantă sau altceva ..Sau o prietenă bună mi-a cerut o părere despre o bluză oribilă ( mbine,mie nu-mi plăcea) și i-am zis că nu-mi place,și s-a supărat,wtf ,oare de ce?

Deci în concluzie ,eu sunt nesimțită sau sinceră ? Vreau să fiți sinceri,că nu mă supăr :D

10 comentarii:

  1. faci misto de asfalt =)))) auzi la ea =)) Esti amuzanta:D merci de vizita:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un 1.70...ma simt asa pitica :))
    Mnu, chill, nu esti deloc nesimtita. Chiar te apreciez pentru ce i-ai spus tipei cu platforme, eu ma abtin cu greu sa nu fac astfel de comentarii, dar uneori imi mai scapa mwahaha and I'm like #sorrynotsorry...
    Anyway, imi place asaaaa mult poza de la avatarul tau <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt mare de înălțime,nu-mi place să comentez despre orice,dar dacă mă întrebi sunt sinceră și dacă mă provoci te învăț eu minte :))))

      Ștergere
  3. Cred ca e bine ca le spui adevarul, asta te face sinceri, dar trebuie sa ai grija cu ce cuvinte spui acel adevar pentru ca de cele mai multe ori pe oameni nu ii doare ca le-ai spus adevarul ci felul in care le-ai spus-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ai dreptate,trebui alese cu grije cuvintele dacă nu vrem să rănim persoana de lângă noi :D

      Ștergere
  4. Nu pot sa imi dau cu parerea deoarece nu te cunosc [in realitate], legat de facebook.. scuze si eu m-ai am momente in care nu mai raspund!!.. E bine sa fi sincera.. dar trebuie sa ai grija in ce momente folosesti sinceritatea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vorba doar de tine,mulți fac așa și mă deranjează . :D..Dacă te-ai simțit e problema ta,dar nu m-am referit stric la tine. :* Eu folosesc sinceritate in orice situatie :)

      Ștergere
    2. Stiu ca nu te-ai referit la mine neaparat!:) Dar e frumos sa iti ceri scuze!:)

      Ștergere