duminică, 2 februarie 2014

O introducere

Un nou an,un nou început..Eh,da a trecut o lună de cât suntem în 2014 ,și uite-mă aici ,pe un site ,pe care o să mă exprim,sau măcar încerc..Nu știu ce caut aici ,am vrut un loc unde să nu fiu criticată ,vreau să fiu ascultată și înţeleasă ..
De unde numele asta?
-Păi îmi plac lămâile.
De ce azi?
-Habar nu am,așa am vrut ,azi a fost să fie,nu semnifică nimic această dată..
Nu prea știu ce să scriu,acum,în postarea asta..Am idei pentru următoarele,inspiraţia vine pe moment și subiecte mult mai interesan-te..O să fie posturi despre mine,în general,o să-mi exprim părere despre societatea asta de tot râsul care ne trage în jos și despre oameni care devin din ce în ce mai prostii și invidioşi,orgolioşi, și lista poate continua..
Sper că o să-mi fie bine aici,lămâia vă pupă :*

6 comentarii: