duminică, 16 februarie 2014

Eu și rap-ul

Majoritatea oamenilor nu suportă muzica pe care o ascult,pentru că e rap,și pentru că au unele versuri care conţin înjurături.Dar trebuie să priveşti în spatele lor,să vezi ce înseamnă acea melodie,ce specifică acea înjurătură (wtf,ce ciudat a sunat).Mulţi nu înţeleg asta,și mai ales pentru că eu sunt fată și nu am voie să pronunţ înjurături,sunt prea fenomenală ca să nu înjur.
Adică pe mine rap-ul mă reprezintă,mă regăsesc în versuri,e destul de ritmat,e okei.Asta îmi place.
Uneori stau și 2-3 ore și ascult aceiaşi melodie de 4848587398394948 de ori ( știu că ție lene să citeşti numărul ăla) ca să imi dau seama ce înseamnă fiecare vers,și tot nu rusesc să descifrez.

Cel mai mult ascult :
-Bug Mafia și CIA :)
Cred că mulţi nici nu aţi auzit de ei.Vă spun eu,sunt faini oamenii ăștea,au talent boss :))

Și acum întrebarea de 1000 de puncte :
-O fată are voie să înjure ?
Daaaa,normal că are voie,ce e așa ilegal în asta ? Nu înţeleg,doar băieţii înjură?No,no poţi face ce vrei,contează să te simţi bine.Poți asculta ce vrei,poți mânca ce vrei etc,dacă îți place poți face!

Știu că nu are niciun sens acest post dar m-am săturat să mă judece toți doare pentru că ascult rap....

3 comentarii: